Snart sommar?

Idag är vädret heeelt underbart! Bara att det blåser lite, menmen.
Undra om sommaren snart är här? Det känns som att det har varit
vinter i 1 år eller någonting. Dags att beställa hem lite sommarkläder
snart då, men får nog göra boobjob först så att dem passar ;)

Måste bara berätta att jag har varit jätteduktig med maten och det nu,
jag äter bara när jag är hungrig till skillnad från förut då jag åt hela
tiden oavsett om jag ätit 5 minuter innan. Nu i ca 2 veckor har jag ätit
ca 2-3 ggr per dag och man ser faktiskt skillnad. Vill inte kolla på vågen,
för det är i spegeln man ser skillnad. Så nu sitter jag och äter fullkorns-
mackaroner med svamp, lök & bacon. Najs. Så har jag beställt fatburner
tabletter också! Azum Jensi, azum. Ne, nu ska jag fixa i ordning mig och
sen ta en kaffe med bästa vännen Emma! Puss.



maida

Kika in i min blogg och svara på frågan, tack i förhand! :)

2011-03-15 | 14:25:16 | http://maida.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]