Helgen!

Helgen har varit helt awesome!
På fredagen så började det med att jag och Emma
fixade alkohol, tog några groggar hemma hos henne
och sedan började fixa i ordning oss. Tog taxin till
Alexander, förfestade. Tog taxi igen, till chillfest och
sen tog vi taxin till min darling. Jag och Emma
somnade kl 10.00.. Snacka om att lördagen var förstörd
sen haha! Menmen, på lördagen så vaknade vi runt 15.30,
drack vatten som idioter. Så fixade jag mig för vi skulle
träffa mr x igen, men så sa Emma helt plötsligt att
hon inte skulle med. Wierdo? Så jag stack dit själv, tog
några öl och kollade när dem spelade fifa. Yey, kul..
Så stack jag och x hem till mig och verkligen
stensomnade. Gah. Och idag har jag bara vilat och käkat
heeela dagen. Fy! Skola imorgon också... Jaja, underbar
helg i alla fall. Miss my darling.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]