Äntligen sol!

Gud vilket härligt väder det är ute! Äntligen börjar det bli lite soligt istället
för det gråa tråkiga vädret som varit. Och det är redan mars, jag kan inte
förstå hur snabbt det har gått. Tyckte inte det var längesen det var det?
Jaja. Tiden går så himla fort märker jag, ju äldre man blir ju fortare går
det. Jag längtar otroligt mycket till sommaren. Saknar att gå i shorts, ett
stort linne, solglasögon & uppsatt hår. Sitta på bryggan nere vid kanalen
och ta en öl & spela gitarr med sköna pepz. GOD, i really love summer!

En söt bild på mig, Emma och Emma från somras. Saknar tiden.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]