Ang. bröstförstorningen

Jag skrev ju i ett inlägg att jag skulle göra bröstförstoring,
ja. Det ska jag göra. Men vi struntade i att ta det på akademikliniken
i Stockholm. Hittade en klinik i Göteborg istället, så nu i slutet på
denna månaden så ringer min kära mor och beställer tid till
konsultion. Så förhoppningsvis får jag dem i april/maj. Hihi.

Jag har ingen aning om än vilken storlek jag vill ha, det får 
la bli typ.. E/F? Galet. Vissa undrar nog varför en bröst-
förstoring är nödvändigt. Men nu är det så att jag har velat
ha det sedan jag var liten. Och nu har jag kollat bilder/information/
hur det går till osv. Mamma säger hela tiden "Men du är ju redan
fin, varför ska du göra en operation?" Jo, ni kan sitta och förklara
för mig i flera år om det är så, hur bra ni tycker att jag ser ut.
Men jag kommer inte ångra mig ändå! Det är mitt val, min kropp.
That's it! .. Oh my, I just looove boobiiies!


Bara en randombild från idag!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]