2012, domedagen?

Som ni antadligen redan hört, så säger dem flesta eller ja ca 75% att
jorden kommer att gå under 2012 bara för att Maya folkets kalender
går ut då. Visst, dem har haft rätt om allt hittills. Men skulle inte det
typ stått i tidningar och överallt ifall det var så farligt. Alla säger olika,
jag har sökt på google och sånt. Och såhär säger dem "Det kommer
komma en komet som kraschar med jorden och mer än halva jord-
klotet kommer att bli aska." - "Det kommer komma en strålning mot
jorden som kommer göra så att det inte finns något liv kvar här" Alltså,
va? Jag är seriöst talat LIVRÄDD för detta. Jag vill inte gå runt och tänka
på domedagen hela 2012? Och det är ju nästa år. Gash, varför hålla på
skriva sånt. Det är flera människor som har tagit livet av sig för dem
verkligen tror på detta, och dem tidigare gångerna jorden skulle "gå under."
Vi får väll se vad som händer, det finns ingenting att göra åt det isåfall.
Och då dör vi i alla fall ihop pepz! Haha. Nu ska jag lägga mig och sova,
orkar inte tänka mycket mer. Usch, detta blev för jobbigt för mig. Puss!

"Ta hand om dig Jennie, för nu finns jag inte mer.."






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]