Underbara lördag!

Gårdagen var faktiskt helt lyckad! Bara det att vi kom hem kl 06.00. Haha.
Jag och Emma Lii fixade skjuts hem ifrån Skövde, medans Emma2 stannade
kvar den idioten. Skulle egentligen sovit där men var så himla sugen på min
egna säng. Okej, en sammanfattning av kvällen: Snygga pojkar - shakira -
Laaaa bomba - björnfitta - somnade på ett bord. Jag kommer ärligt talat inte
ihåg speciellt mycket, vaknade upp med en björnfitta på huvudet i alla fall
så vet att jag inte varit speciellt nykter! Haha.

Var ju meningen att vi skulle köra på återställare idag, men har vart föööör
trötta. Sov i 4 timmar, åkte till stan för att äta och köpa ny plattång (ja, var
fortfarande inte i mitt fulla bruk!) och sen.. somnade vi framför tvn och då
var klockan helt plötsligt 19.00 så vi sa att vi kör imorgon istället. Det är ju
trotsallt lov ;)

Miss my baby, snart får du komma hem igen :(






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]