Tidsfördriv!

Jag är trött, men kan inte sova. Japp! Så kan det vara. Så därför ska jag
skriva om saker som irriterar mig otroligt mycket. Varsågoda:

- Folk som frågar "är det kallt ute?" HALLÅ, DET ÄR VINTER?
- När någon skriver/säger "sover du?" Åh, vad förväntar dom sig för svar?
- Skräckfilmer: när dom hör ett ljud så går dom ut och kollar vad det är, utan att tända någon jävla lampa!
- Folk som skriver alltför komplicerade ord.
- Ett sms.. två sms.. tre sms.. från samma person! Svarar jag inte så vill jag inte skriva!
- 20 lediga platser i bussen, men du väljer att sätta dig bredvid någon! ÅH.
- När folk säger "du är inte smart, du är blond!" Sitter smartheten i hårfärgen eller?
- Människor som skriver w i varje jävla mening. Kan du inte skriva, skriv inte.
- Folk som skriver K till en när dom orkar skriva en koran till sin bästis
- :P eller xD smileysar, åh. "HEJ JAG HETER DRYG DRYGSSON!"

Ursäkta för alla svärord, är irriterad som ... på vissa människor alltså! HAHA
Lär ju komma på mer snart :( Ne, tror ärligt talat jag måste soooooooooova..








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]