Snälla, bli fredag!

Just nu vill jag bara att det ska bli fredag. Har förberett oss ganska bra nu
jag och Emma! Har köpt nytt löshår (behövde litte ljusare) och massa snygga
kläder. Är jättepepp på att åka nu. Vi ska på någon fet lokalfest i Skövde
med vakter, DJs och såntdär. Så jag tror att det kommer bli superkul faktiskt.
Det blir jag Emma & Emma som åker, ska kolla om vi kan få med lite fler
pepz. Fast tror inte att det är så många som vill pallra sina feta arseln enda
dit. Tar 2h med tåg! Plus att vi har "paus" i 1h i Göteborg så det blir 3h
innan vi är framme. Jaja, what ever. Nu ska jag lägga mig i badet. Puss

En fett gammal bild på mig, från... 2009 tror jag? Eller början på 2010.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]