Patetisk är bara förnamnet.

Ibland förstår jag mig bara inte på folk. Man träffar någon, blir störtkär och
ena stunden nästan flyttar ihop med personen. Personen är otrogen, och man har även
hört det från andra håll. Vägrar erkänna. Sen helt plötsligt flyttar mr X
härifrån och skyller på någon helt annan. Startar ett helt nytt liv, men ändå
har sex med än och säger dom tre orden som antagligen inte betydde något.
Helt plötsligt när man börjar träffas igen och planerar att börja om, tillsammans.
Så slutar man prata med varandra, och sen när någonting tragiskt hände. Så
kom personen tillbaka åter igen! Pratar om minnen och annat. Helt plötsligt,
så är personen nästan tillsammans med den som h*n var otrogen med,
efter att man återupptagit kontakten. Förlåt, men patetisk är bara ditt förnamn.

Just nu saknar jag bara Teneriffa, allt var bra där. Behövde inte tänka på någonting.








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]