Mitt liv.

Christoffer "Chrille" Marjoniemi, du är hela mitt liv. Skulle någonting
hända dig så vet jag inte vad jag hade gjort! Min älskade lillebror.
Så himla go är du, vilka minnen vi har alltså! Jag älskar dig utav hela
mitt hjärta, du är bäst.


Ulf "Uffe" Göran Carlsson, min älskade pappa. Du är min hjälte, min
ängel. Skyddsängel. Jag älskar dig så otroligt mycket, jag kommer
aldrig i hela mitt liv glömma dig. Ingen kommer någonsin att ta din
plats pappa. Hoppas du har det bra där du är nu, jag älskar dig mest.


Johanna Siwerblom, världens bästa mamma! Utan dig vet jag inte vad
jag hade gjort. Jag är så glad över att jag har dig vid min sida! Nu är
det vi två mot världen mami, du och jag. Jag älskar dig


Emma Eliasson, du är en del av familjen och det har du alltid varit.
Jag skulle kunna skriva en hel bok om dig gumman. Du är det bästa
som har hänt mig! Jag är nog världens lyckligaste människa, för jag
har fått den bästa vännen man någonsin kan ha. Jag älskar dig 'syster'







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]