En aning trötter.

Allt förändras tillslut. Människor försvinner ur ens liv, lika snabbt som
vinden. Ena dagen säger någon "det kommer alltid att vara vi" och
andra dagen, så är personen borta? What.. Vad är för alltid/alltid? Och
varför ens säga saker när man inte menar det. Självklart, man kan
alltid vara vänner. Men, människor kommer och går ut ur ens liv, det
är så det är. Bara att acceptera, oavsett om man vill det eller inte.

Till en viss person: våra minnen finns bara på kort, och nu har jag
fattat.. Svartsjuka är absolut inte desamma som kärlek! Jennie är grym.
Fuck reality, jag kör mitt egna race nu!

En "söt" bild på mig, bästa vännen Emma och Emma An.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]