Dubbelmoral, falskhet... välkommen till trollhättan?

Ärligt talat, jag AVSKYR falska jävla människor. Som typ "du är min bästa vän, jag älskar
dig så himla mycket" lalala. Jag orkar inte höra på erat jävla skitprat, fuck you! Jag har
en enda människa som jag litar och säger allt till, det är Emma Eliasson. Det är den enda
personen som fan inte går och snackar massa jävla skit. Nu ska jag berätta lite om en
person här..

Vi började umgås, blev jättebra vänner. Festade och sånt tillsammans. Hon berättade
saker för mig, jag berättar aldrig någonting för någon jag inte känner jättebra. Hon
berättade om att hon vart otrogen. Vet ni vem hon vart otrogen mot? En utav dem som
betyder väldigt mycket för mig! Vad skulle jag göra? Skulle jag hålla käften eller skulle
jag säga någonting? Både jag och Emma E visste om detta. Nu sitter hon (den jag pratar
om) och snackar massa jävla bulle till folk. Jag fattar inte? Att man inte kan lita på mig
& Emma? WHAT. DET VAR DU SOM VAR OTROGEN DIN FITTA. Jävla idioter det finns här
i världen. Jag orkar fan inte detta mer. Och killen.. du tror oss inte, VAD? HALLÅ. Skit it,
tro på vem fan du vill. JAG BOKSTAVLIGT TALAT PISSAR PÅ ER






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]