Drömkroppen!

Nästan alla människor (såvitt jag vet) vill ha en speciell kropp. Själv har jag
haft jättefin kropp när jag spelade fotboll och tränade hela tiden. Sen när jag
slutade med det och började röka, supa och inte röra på mig så ja.. Vad tror
ni hände? Jag är absolut inte tjock! Men gillar fortfarande inte min kropp, vill
helst inte visa mig i underkläder/bikini. För ja, jag skäms. Det enda jag har
är tuttarna, resten är.. blä för mig! Så nu har jag bestämt mig för att jag ska
testa på lite dieter och kolla vad som funkar bäst ;) Och självklart ska jag träna
samtidigt. Så vi kör på i några månader och kollar! Då kommer jag även lägga
ut före & efterbild. Här är i alla fall ungefär den kropp jag skulle vilja ha;








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]