Alla hjärtans dag - överskattat!

Är det någon mer än jag som tycker att alla hjärtans dag är överskattat?
Eller ja, alla dem som är singlar håller nog med mig. Jag ogillar verkligen
den dagen, usch. Både för att jag har minnen med mitt ex från den dagen,
och för att pappa dog den 14de. Mina planer är i alla fall på denna ljuva
dag att åka till pappas grav och lägga rosor. Och senare åka till göteborg
för att käka middag med bästa vännen Emma, ska äta mig smällfet. Hihi.

Btw, ska nog tatuera mig igen. Vet inte vad jag vill ha för text riktigt, men
funderar på antingen "Daddy's little girl" eller "One life One chance"..








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]